top of page
לוגו_-_סולקס_ישראל__רקע_שחור_-removebg.png
  • האם המערכת יכולה לעבוד ללא סוללות?
    כן אך באופן מוגבל לאור התלות בשמש. לכן אנו ממליצים להוסיף למערכת אגירה סוללות ובכך לקבל מערכת שלמה שמגבה את יכולותיה בכל מצב.
  • מהי תוחלת החיים של המערכת?
    כ-20 שנים. אחריות יצרן ניתנת ל-10 שנים.
  • מה ההבדל בין מצבי העבודה במערכת (WORK MODE )?
    א. SELF USE -מקנה עדיפות לשימוש העצמי אל מול המכירה לרשת , במצב זה , המערכת תדאג קודם כל לסוללות בטעינה ל 100% , לאחר מכן לשימוש הביתי ורק אם יישארו עודפים תתבצע מכירה לחברת החשמל. ב. FEED IN – במקרה זה, השימוש הבייתי יקבל עדיפות , לאחריות המכירה לחברת החשמל , טעינה ואגירה יתבצעו בהתאם לזמנים המוגדרים מראש (באותם זמנים, הסוללה תקבל עדיפות על שאר המערכות). ג. BACK UP – המערכת תיתן עדיפות לצריכה ביתית, ושמירה על אחוז סוללה גבוה, ורק לאחר מכן מכירה לרשת, במצב זה , השימוש בסוללות יהיה מינימלי וישמור על אחוז גבוה למקרה חירום.
  • האם במקרה של הפסקת חשמל , ממשיכים לקבל אנרגיה מהפאנלים הסולאריים?
    בממירים היברידיים, קיימת פונקציה בשם SUPER BACKUP , במקרה שבו הממיר נכנס למצב חירום (EPS) פונקציה זו מאפשרת להמשיך ולקבל אנרגיה מהפאנלים הסולאריים במהלך היום , גם במקרים של הפסקת חשמל מוחלטת. חשוב לציין, האנרגיה שתתקבל מהפאנלים הסולאריים תהה שוות ערך למחצית מהספק האנרגיה בזמן שגרה, בהתאם לחשיפה ולשמש (ולא לרמת פריסת הפאנלים בגג).
  • מה אופי העבודה המומלץ ביותר לשמירה על הסוללה?
    ראשית נציין כמובן, שהמערכת מודולרית ונוחה לתפעול לקוח, מתוך חשיבה על חווית המשתמש ומתוך רצון לאפשר ללקוח "משחק חופשי" עם ההגדרה לרמה המתאימה לו. הסוללות ככל סוללות הליתיום נשמרות ועמידות לאורך זמן. יחד עם זאת מצורפים מספר טיפים : מומלץ לאפשר לסוללה פריקה ולו המזערית ביותר, מידי פעם, לטובת חידוש ושמירה של אנרגיה, מצב סטטי פחות מומלץ לאורך זמן ממושך. אנו ממליצים (בקיץ) לטעון את הסוללות בשעות השיא (11:00-15:00), כך שתוכלו ליהנות מניצול מקסימלי של המערכת. באופן כללי מומלץ להתקין את המערכת באזור מוצל, כל שכן את הסוללות.
  • האם יש צורך ברכיבים נוספים חוץ מהממיר והסוללות?
    לא, אין צורך ברכיבים נוספים. המערכת מגיעה מחווטת עם כבילה חשמלית, תקשורת והגנות.
  • האם המערכת דורשת תחזוקה?
    המערכת לא דורשת תחזוקה כלל. כל האבחון מתבצע מרחוק.
  • כמה שנות אחריות יש על המוצרים שלכם?
    10 שנות אחריות על הממיר והסוללות.
  • מדוע יש הפרש בנתון הפיננסי בין האפליקציה לבין תשלום מחברת החשמל?
    חשוב לציין, האפליקציה מודדת בסופו של דבר "חיסכון אנרגטי" , ולא מכירה לרשת החשמל. כלומר, המערכת משקללת את סך הייצור בהפרדה בין מכירה לחברת החשמל לבין השימוש הבייתי, מבצעת את השכלול בהתאם לתמחור הכספי המוזן במערכת (תעריף שונה למכירה ולשימוש) , ולבסוף מציגה את חיסכון הלקוח, הן משימוש עצמי והן ממכירה לחברת החשמל.
  • כמה סוללות ניתן לחבר לממיר ומהו הספק הסוללות?
    עד 8 סוללות 5.8KW לממירים 5,10,15KW, ועד 16 סוללות 5.8KW לממירים 30KW.
  • מהם היתרונות של מערכת אגירה היברידית?
    המערכת נותנת ביטחון אנרגטי - רציפות אנרגטית של חשמל. הלקוח לא יושפע מהפסקות חשמל או תרחיש עלטה. האפשרות להמשיך להתקיים ללא תלות ברשת בחשמל. המערכת נכנסת לפעולה תוך 10 מאיות השנייה, הלקוח אפילו לא ידע שיש הפסקת חשמל.
  • כמה זמן אל תוך הפסקת החשמל המערכת יכולה לספק חשמל לבית?
    בהתאם לכמות הסוללות היא יכולה לספק חשמל לבית אפילו למספר ימים.
  • האם ניתן להשתמש במערכת ללא פאנלים סולאריים?
    ישנן מערכות אגירה ביתיות שלא דורשות פאנלים סולאריים.
bottom of page